Ons clubhuis huren?
Ons clubhuis ligt in een bosrijke omgeving tussen Epe en Heerde op de Veluwe. In de nabijheid vind je heide, weilanden, beken en een recreatieplas (Het Heerderstrand). Hierdoor is ons clubhuis zeer geschikt voor kampen. In het plattegrond onderaan deze pagina kun je foto's zien van ons terrein en clubgebouw.

Te huur is de jongensvleugel met o.a. twee grote (welpen) lokalen, sanitair ruimte met douche, keuken met professioneel gasfornuis en koelkast en een leidinglokaal met eigen zoldertje en o.a. openhaard.

Verder is het meisjesgebouw (nieuwbouw) deels te huur. Hier zijn drie grote lokalen beschikbaar, een keuken met professioneel gasfornuis en een eigen sanitair ruimte. Dit gebouw is volledig rolstoelvriendelijk.

Als aanvulling op de jongens vleugel kan het Explorer lokaal gehuurd worden.
Helaas mogen wij i.v.m. beperkingen op onze gebruiksvergunning alleen verhuren aan Scouting groepen!

Nota bene: keukengerei, zoals pannen etc. worden niet verhuurd en moet je dus zelf meenemen.Huren kan in principe alleen in de vakantieperioden. Eventueel zijn andere dagen ook mogelijk, echter nooit op zaterdagen waarbij de groep zelf opkomsten heeft.

verhuur foto

Leuk in de omgeving

In de omgeving van ons clubgebouw valt van alles te beleven. Voor enkele ideeën zie het te downloaden bestand "Leuk in de omgeving".

Hoe huur je ons clubhuis?

verhuur foto 2

1. Neem contact op met de beheerder of de te huren periode nog beschikbaar is. Zie de verhuuroverenkomst voor de actuele huurprijs.
  2. Neem voor reservering en/of vragen contact op met de beheerder, Jochem Brummel. Het mailadres vind je op de contactpagina.
    Bij hem kan je reserveren: de reservering is nu voorlopig.
  3. Betaal de waarborgsom zo snel mogelijk, onderteken het contract en stuur dit retour. Pas als we beide ontvangen hebben, is de reservering definitief.
    Bij niet of een te late betaling kan je optie op je gewenste huurperiode vervallen.
Bij reserveren gaat men akkoord met de bepalingen zoals ze in de verhuurovereenkomst zijn opgenomen. Ook gaan we er vanuit dat kennis is genomen van de regels m.b.t. stoken van kampvuren.