bub_bord

Vereniging Scouting Buys Ballot Epe / Heerde

Even voorstellen...

Scouting Buys Ballot is een groep uit het gebied rond Epe en Heerde op de Veluwe. Elke zaterdagmiddag spelen hier jongens en meisjes van 5 tot en met 18 jaar het spel van Scouting.
De informatie die je over de groep kan vinden is zeer divers: van uniform tot opkomsttijden en van foto's tot de laatste sappige belevenissen van de speltakken.

Zoal te vinden op deze site:

• Foto's van activiteiten van andere speltakken kan je vinden in het fotoboek.
  • Diverse wetenswaardigheden van de diverse speltakken: zie het speltakken menu aan de linkerkant.
  • Foto's van recente en minder recente activiteiten zijn te vinden in het foto archief.

En verder...:

• De formulieren voor het inschrijven en uitschrijven van jeugdleden zijn te vinden onder Groepsinformatie -> Lidmaatschap.
  • Voor onze vacatures, klik hier
  • Bekijk ook eens de speltakpagina's, verzorgd door de speltakken zelf. Bereikbaar via het speltakken menu.

Voor vragen en/of opmerkingen over de groep of deze site kan je ons mailen: het adressen overzicht staat op de contact pagina.

Veel plezier gewenst op ons gedeelte van het Internet!

Scouting Buys Ballot wordt gesponsord door:

Logo Apotheek Heerde

Jan Nienhuis Vereniging