Thermometer 3 - stand ruim 209.000 Euro

Welkom op de BuB verbouw site.

Scouting Buys Ballot Epe/Heerde gaat een van haar gebouwen compleet vernieuwen. Met deze site willen we u op de hoogte brengen van het hoe en waarom van deze verbouwing.

Het waarom komt voort uit het feit dat dit bestaande gebouw reeds meer dan 30 jaar oud is en niet meer aan de eisen van deze tijd voldoet. Ook mede door invoering van de speltak Blauwe Vogels (dit zijn scouts met een verstandelijke en/of lichamelijke handicap) Is aanpassing cq vernieuwing dringend noodzakelijk. Een tweede reden is dat in onze visie medegebruik van onze faciliteiten een belangrijke voorwaarde is om Scouting meer te integreren in de huidige maatschappij. Over wat met medegebruikers reeds bereikt is en nog te bereiken valt leest u meer in de rubrieken Algemene informatie en Samenwerking.

Het spreekt vanzelf dat deze bouw niet uit eigen middelen gefinancierd kan worden. Naast de eigen inbreng hebben vele sponsoren zich bereid verklaard aan dit project een bijdrage te verbinden. Zie hiervoor de rubriek Sponsoren.

Mocht u verdere informatie willen hebben kunt u contact opnemen met de Bouwcommissie onder Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

zaterdag 22 september 2012 18:00

De verbouw is gestart!

Op zaterdag 22 september is in stijl afscheid genomen van het meisjesgebouw. De vrijdagavond daarvoor zijn alle lokalen leeggehaald en op de zaterdag hebben de jeugdleden zich uit mogen leven op wat er nog stond. Met een creatief programma werd het gebouw voorzien van diverse tekeningen en kreten.

Als alles volgens planning loopt, zal over drie maanden alles klaar zijn en hopen we de vernieuwde lokalen te kunnen betrekken. Een grote mijlpaal na 7 jaar voorbereidend werk.

Foto's van deze opkomst staan in het fotoboek.

Laatst aangepast op dinsdag 02 oktober 2012 19:38

Copyright © 2013 Vereniging Scouting Buys Ballot Epe/Heerde. Alle rechten voorbehouden.