Home Samenwerking De Passerel

De Passerel

Passerel

De Passerel staat voor dienstverlening aan kinderen en volwassenen met een handicap. Het motto van De Passerel is samen werken, samen wonen en samen leren. In het handelen laat De Passerel zich leiden door de opvatting dat mensen met een handicap dezelfde kansen moeten kunnen krijgen als mensen zonder handicap. Dit betekent dat mensen met een lichamelijke, verstandelijke en psychosociale handicap ook recht hebben om te werken en deel te nemen aan de samenleving. Op een wijze die zo goed mogelijk past bij de klanten van De Passerel willen Scouting, Koppel en De Passerel de klanten van De Passerel inzetten bij de BSO, bij het onderhoud van het terrein, de gebouwen en de omgeving van het scoutingterrein.

Laatst aangepast op donderdag 17 maart 2011 22:56

Copyright © 2013 Vereniging Scouting Buys Ballot Epe/Heerde. Alle rechten voorbehouden.