17 maart 2012: verjaardag Dirk Brummel

Zaterdag 17 maart stond ons een leuke verrassing te wachten!
Onze klusvriend Dirk was jarig en hij had ons als Blauwe Vogel groep uitgenodigd om op zijn verjaardag te komen. Wat leuk!
Iedere keer als wij op scouting zijn komt Dirk ons wel even opzoeken of andersom.
Zo helpt Niek Dirk altijd graag met het onderhouden van het terrein en zorgt Dirk ervoor dat we nooit om iets verlegen zitten.
Als je op verjaardagsvisite gaat neem je natuurlijk altijd een cadeautje mee voor de jarige.
Dus we zijn eerst richting het dorp in Epe gegaan om een mooi cadeautje voor Dirk te kopen.
We hadden al snel iets moois gevonden: een mooie drinkbeker met de tekst: de beste klusser! er uiteraard wat lekkers erin!
Toen wij terug kwamen bij het clubhuis stond er een gezellige tafel klaar met drinkbekers gevuld met limonade en een bordje met taart.
Wat was het gezellig, dank je wel Dirk dat we samen jouw verjaardag mochten vieren, het was zeer geslaagd!!

dirk1     dirk3   dirk2